tiistai 23. helmikuuta 2016

Jetin korvaava kalastajapappa ja voltteja vääntävä ensikertalainen!

AFTER FLIGHT

Suihkulautailu on verrattain lyhyestä historiastaan huolimatta löytänyt tiensä myös mainoksiin.
Kuvakaappaus Fisherman's Friend -mainoksesta
Mainonta on tehokkaimmillaan voimakas sanansaattaja. Yhdellä lyhyellä klipillä ja kertanäytöllä voi tuotteen jättää katsojan mieliin pyörimään pitkäksi aikaa (välillä valitettavasti rallatuksineen päivineen...). Oivaltava mainonta on myös vaikuttava trendiennostattaja kuvallisten tehokeinojensa osalta.

Suihkulautailu on verrattain lyhyestä historiastaan huolimatta löytänyt tiensä myös mainoksiin. Ja mikäpä siinä, laji kun tarjoaa paljon variaatioita sekä käytännön- että vertauskuvallisellakin tasolla.

Tässäpä siis muutama poiminta lajin käytöstä mainonnassa. Listan aloittaa mainion nerokas Fishermans's Friend -kurkkupastillimainos:


(Mainoksessa muuten lentää H2RO Magazinen 24:ksi rankkaama, Ibizalla lentotukikohtaansa pitävä Lindsay McQueen.)

Myös Sprite -virvoitusjuoma on löytänyt laudan alleen:




Kansainvälisiä pankkipalveluita tarjoava TD Canada Trust lähti lentelemään huumorin kautta:




Amerikkalainen seksitarvikevalmistaja K-Y Brand vaihtoi avaruusraketit ja tunneleihin syöksyvät junat jetteihin ja vedenpaineeseen:



Myös Ranskalainen vaatefirma Façonnable on vast'ikään ottanut lajin 2016 kesämallistonsa mainosvideoon - videon näet Façonnablen nettisivulta.


Ensimmäistä kotimaista mainosideakuningasta odotellessa!